Utolsó kommentek

Címkék

Game Design előadás Kecskeméten

2013.06.27. 16:10 | Kapitány2 | Szólj hozzá!

Címkék: design előadás gamf

A múlt héten, szerdán került megrendezésre Kecskeméten, a GAMF-on az Informatika .Neked sorozat keretein belül Boza Lajos: Game Design - Számítógépes játéktervezés című előadása. Boza Lajostól régebben már végignéztem egy design témájú előadást valamelyik Game Developers Forumon, ami szerintem nagyon jó volt, így ezt az eseményt se szerettem volna kihagyni.

A helyi számtech klubból hárman, Feri, Bandi és én el is határoztuk, hogy elmegyünk Kecskemétre. Mivel Kecskemét viszonylag közel van Szenteshez, így a helyszínre is könnyű volt eljutni: Feri vitt minket az autójával, így a vonatozás gyötrelmeit megúsztuk. A kegyetlen nyári melegtől eltekintve az előadás helyszínére és tartalmára nem lehetett panasz, a kb. másfél órás előadást a (nem túl népes) közönség feszült figyelemmel hallgatta végig. Sajnos nem jutott idő minden tervezett témakör kitárgyalására, pedig lett volna még pár érdekes dolog. Az esemény Facebook oldalán ezért kaptunk egy ígéretet: "Ha lesz rá igény, akkor szervezünk egy második részt". Igény az volna, remélem, második alkalom is lesz majd :-)

A szervezők készítettek pár fotót; rólunk is van egy, a kép szélén ülő kopasz, szakállas alak vagyok én :-)

Szamitogepes_jatektervezes_05.jpg

További infókat, fotókat és az előadás ppt-jét az alábbi címen lehet megtalálni:

http://gamfinfo.hu/boza-lajos-game-design-szamitogepes-jatektervezes

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gdev.blog.hu/api/trackback/id/tr495380146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása