Utolsó kommentek

Címkék

MobyGames contribution

2013.03.27. 16:24 | Kapitány2 | Szólj hozzá!

Címkék: mobygames

Nemrégiben beszereztem néhány Commodore VIC-20-as játékot kazettán (erről írtam is a blogra egy rövid bejegyzést). A minap a MobyGames oldalát böngészve észrevettem, hogy vannak olyan játékok, amelyeknél nincs feltöltve a borító, nálam viszont megvannak a beszerzett kazetták között. Próbaképpen feltöltöttem a Rockman című progi beszkennelt borítóját, amit néhány nap múlva szépen el is fogadott valamelyik admin. Ezzel így én is hozzájárultam egy kevéssel a régi játékok emlékének megőrzéséhez :-)

Egyébként van még talonban pár borítóm VIC-20-ra meg ZX Spectrum-ra, ahogy majd időm engedi, azokat is beszkennelem, átméretezem, meg feltöltöm a MobyGames-re.

A bejegyzés trackback címe:

https://gdev.blog.hu/api/trackback/id/tr285176078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása