Utolsó kommentek

Címkék

Tic-Tac-Toe Silverlightban

2012.02.01. 18:52 | Kapitány2 | 3 komment

Címkék: játék silverlight

A napokban készítettem egy új játékot Silverlightban, a jól ismert Tic-Tac-Toe egy sokadik megvalósítását. A Tic-Tac-Toe mint játék azért érdekes, mert egyrészt könnyen megvalósítható, így kezdőknek jó feladat lehet az elkészítése, másrészt pedig a gép ellen kell játszani, így már le kell programoznunk valamilyen - lehetőleg nem teljesen oktalan - stratégiát, amely alapján a gépi játékos válaszol a lépéseinkre.

A játékot a Lidércfény Games oldalán a következő linken lehet elérni: http://games.lidercfeny.hu/jatek.php?jatek_id=10.

tictactoe.png

A bejegyzés trackback címe:

https://gdev.blog.hu/api/trackback/id/tr364044587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2012.02.09. 17:39:10

hagyd a francba. a sylverlignt sikertelen volt, a microsoft a beszűntetésével kacérkodik.

Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2012.02.09. 19:44:35

Sajnos ebben igazad van, a SL nem lett egy kimondott sikertörténet. Csak hát elég sok időt és energiát fektettem a megtanulásába, így még szeretnék pár kisebb játékot megírni benne.

Egyébként mostanában Androiddal próbálkozom, az valószínűleg tovább fog élni, mint a SL. A Hello World program már futott a tabletemen :-)

Gerilgfx 2012.02.10. 02:12:43

nos.

én úgy látom, hogy nem szabad semmiféle platformra vagy környezetre specifikálódni. különösen nem olyasmire, amihez köze van a microsoftnak: lásd xna, amit szintén dobnak a kukába hamarosan valószínűleg (bár linkeltek már olyan hírt is, amely szerint mégis megmarad), aztán itt van a sylverlight, amiről már ránézésre lehetett látni, hogy katasztrófális lesz.

természetesen ez vonatkozik az androidra is.

én azon az állásponton vagyok, hogy kell egy olyan programozási nyelv, ami ultimate, és mindenre jó - lásd, c/c++ - és ebben kell olyan, portolható kódot írni, ami teljesen crossplatform, és nem platformspecifikus. aztán ehhez, egy alsóbb, cserélhető layer segítségével kell hozzáadni a platformspecifikus részeket, hogy később a munkád gyakorlatilag 3 nap alatt BÁRMIRE portolhasd, különösebb megerőltetés nélkül.

kezdetben sajnos nem teljesen követtem én sem ezt az elvet, így aztán azok a projektek, amelyekben elkövettem ezt a hibát, csak félkarú óriások.

én most a html5el kacérkodom.
találtam c to html5 compilert is, már csak ki kell találni, mit portoljak rá :D
süti beállítások módosítása