geeraa:
InTheGajd: ha még nem tetted meg keresd meg a www.retroujsag.com oldalon. :) (2021.03.20. 20:11)Régi újságok - Forráskód
InTheGajd:
Hali!
Megvannak az újságok? Ha igen be tudod szkennelni? Lemezmelléklet is esetleg? .:-) (2019.10.25. 19:46)Régi újságok - Forráskód
Powerslave:
Zombit élesztgetve hozzáköpném, hogy az NFS egy hulladék - emlékeim szerint 5 évvel ezelőtt is az ... (2015.06.28. 23:08)Grand Prix Circuit
endike:
én már 15 évesen megszereztem azt a képességet hogy rossz történetekről már az elején meg tudom ál... (2013.08.10. 15:21)Mass Effect 3 sirámok – az ómega
Zombit élesztgetve hozzáköpném, hogy az NFS egy hulladék - emlékeim szerint 5 évvel ezelőtt is az volt már -, a GPC-vel meg néha még ma is szívesen elökörködöm.
Végül csak sikerült megvennem a DOOM II-t... Ez nem a MS jóvoltából történt, hanem (a JF.hu-n kapott tanács alapján) vettem pár MS-pontot a szép új dombornyomott kártyámmal:
Örülök, hogy tetszett :-) Valamikor 15 éve én is megírtam már ezt a játékot DOS alá, C-ben :-) Valahol még meg is van a program, lehet, hogy majd megkeresem.
én úgy látom, hogy nem szabad semmiféle platformra vagy környezetre specifikálódni. különösen nem olyasmire, amihez köze van a microsoftnak: lásd xna, amit szintén dobnak a kukába hamarosan valószínűleg (bár linkeltek már olyan hírt is, amely szerint mégis megmarad), aztán itt van a sylverlight, amiről már ránézésre lehetett látni, hogy katasztrófális lesz.
természetesen ez vonatkozik az androidra is.
én azon az állásponton vagyok, hogy kell egy olyan programozási nyelv, ami ultimate, és mindenre jó - lásd, c/c++ - és ebben kell olyan, portolható kódot írni, ami teljesen crossplatform, és nem platformspecifikus. aztán ehhez, egy alsóbb, cserélhető layer segítségével kell hozzáadni a platformspecifikus részeket, hogy később a munkád gyakorlatilag 3 nap alatt BÁRMIRE portolhasd, különösebb megerőltetés nélkül.
kezdetben sajnos nem teljesen követtem én sem ezt az elvet, így aztán azok a projektek, amelyekben elkövettem ezt a hibát, csak félkarú óriások.
én most a html5el kacérkodom.
találtam c to html5 compilert is, már csak ki kell találni, mit portoljak rá :D
geeraa 2021.03.20. 20:11:54
Bejegyzés: Régi újságok - Forráskód
InTheGajd 2019.10.25. 19:46:55
Megvannak az újságok? Ha igen be tudod szkennelni? Lemezmelléklet is esetleg? .:-)
Bejegyzés: Régi újságok - Forráskód
Powerslave 2015.06.28. 23:08:12
Tássék pahansolni: www.bestoldgames.net/eng/old-games/grand-prix-circuit.php
Bejegyzés: Grand Prix Circuit
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.10. 15:21:59
a mass effekt egy barátok közt űrhajókkal...
Bejegyzés: Mass Effect 3 sirámok – az ómega
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2013.08.09. 20:45:44
Bejegyzés: Writing BASIC Adventure Programs
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.09. 20:43:25
Bejegyzés: Writing BASIC Adventure Programs
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2013.08.03. 22:01:50
rosetta.blog.hu/2013/03/14/szornyek_az_utvesztoben
Bejegyzés: Writing BASIC Adventure Programs
Adsr 2013.05.29. 08:07:40
Bejegyzés: Retró számítógépkiállítás Szegeden 4.
adsr 2013.04.22. 13:33:20
Bejegyzés: 4. Szegedi retro számítógép, video- és quartzjáték kiállítás
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2013.04.21. 12:15:47
gamingafter40.blogspot.hu/2012/03/adventure-of-week-basements-and.html
Bejegyzés: A kalandprogram írásának rejtelmei
Metz 2012.12.24. 20:32:42
Bejegyzés: Régi újságok - PC Mikrovilág
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2012.08.30. 20:05:50
pctoc64.blog.hu/2012/05/14/iii_retro_szamitogep_kiallitas_szeged_2012
Bejegyzés: Retró számítógépkiállítás Szegeden 3.
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2012.07.23. 13:22:00
cardscodes.com/Microsoft_Points_EuropeUK-k44-0-3-default.html
Bejegyzés: Microsoft, te csodás!
gulasoft 2012.06.11. 17:39:19
Újságok, doksik, minden amit össze tudtam szedni, az ment a scannerbe.
Bejegyzés: Régi újságok – Amiga Guru
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2012.05.13. 13:24:13
Bejegyzés: Retró számítógépkiállítás Szegeden 3.
geeraa 2012.05.11. 16:27:54
retroujsag.atw.hu
Aki tud segíthet gyűjteni. Jó lenne minél többet összeszedni :)
Bejegyzés: Régi újságok – Amiga Guru
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2012.04.05. 21:06:14
Bejegyzés: Peg Solitaire Silverlightban
_fpeti_ 2012.04.04. 22:03:38
Bejegyzés: Peg Solitaire Silverlightban
Kapitány2 · http://gdev.blog.hu/ 2012.03.18. 22:56:00
Frodó megérkezik a vulkánhoz. Ekkor megjelenik Szauron (mert épp nincs jobb dolga), és közli Frodóval:
- Látom, te ügyes hobbit vagy, mert ugye idáig még egy hobbit sem jutott el. Ezért ajánlok neked három lehetőséget:
1. Átveheted az egész kóceráj vezetését, én úgyis unom már ezeket a buta orkokat. Igaz, ekkor élőholttá változol.
2. Itt egy detonátor, ha megnyomod, felrobban egész Mordor, veled együtt. Egy probléma van vele, mégpedig az, hogy viszi magával egész Középföldét.
3. Hozzunk létre közösen hobbit-ork meg elf-troll hibrideket, és az mindenkinek jó lesz, meg kitör a világbéke.
- No, mit választasz? - kérdi Szauron.
Ekkor Frodó, a teljes trilógia-beli pályafutásától, tetteitől és döntéseitől függetlenül kiválasztaná valamelyik idióta lehetőséget.
Nos, ilyen érzésem volt a ME3 befejezésekor.
Bejegyzés: Mass Effect 3 sirámok – az ómega
Gerilgfx 2012.02.10. 02:12:43
én úgy látom, hogy nem szabad semmiféle platformra vagy környezetre specifikálódni. különösen nem olyasmire, amihez köze van a microsoftnak: lásd xna, amit szintén dobnak a kukába hamarosan valószínűleg (bár linkeltek már olyan hírt is, amely szerint mégis megmarad), aztán itt van a sylverlight, amiről már ránézésre lehetett látni, hogy katasztrófális lesz.
természetesen ez vonatkozik az androidra is.
én azon az állásponton vagyok, hogy kell egy olyan programozási nyelv, ami ultimate, és mindenre jó - lásd, c/c++ - és ebben kell olyan, portolható kódot írni, ami teljesen crossplatform, és nem platformspecifikus. aztán ehhez, egy alsóbb, cserélhető layer segítségével kell hozzáadni a platformspecifikus részeket, hogy később a munkád gyakorlatilag 3 nap alatt BÁRMIRE portolhasd, különösebb megerőltetés nélkül.
kezdetben sajnos nem teljesen követtem én sem ezt az elvet, így aztán azok a projektek, amelyekben elkövettem ezt a hibát, csak félkarú óriások.
én most a html5el kacérkodom.
találtam c to html5 compilert is, már csak ki kell találni, mit portoljak rá :D
Bejegyzés: Tic-Tac-Toe Silverlightban