geeraa:
InTheGajd: ha még nem tetted meg keresd meg a www.retroujsag.com oldalon. :) (2021.03.20. 20:11)Régi újságok - Forráskód
InTheGajd:
Hali!
Megvannak az újságok? Ha igen be tudod szkennelni? Lemezmelléklet is esetleg? .:-) (2019.10.25. 19:46)Régi újságok - Forráskód
Powerslave:
Zombit élesztgetve hozzáköpném, hogy az NFS egy hulladék - emlékeim szerint 5 évvel ezelőtt is az ... (2015.06.28. 23:08)Grand Prix Circuit
endike:
én már 15 évesen megszereztem azt a képességet hogy rossz történetekről már az elején meg tudom ál... (2013.08.10. 15:21)Mass Effect 3 sirámok – az ómega
A mai napon (azaz 2009.05.17-én) tartottuk Szentesen a BitBanditák Fejlesztői Fórum című eseményt, melynek témája elsősorban a játékfejlesztéshez kapcsolódott. A fő szervező, Varga Sándor célja az volt, hogy egy „mini-GDF”-et hozzunk létre az érdeklődők számára…
A számítógépes játékokat számos szempont alapján lehet osztályozni. A következőkben egy játék-MI szempontokat figyelembe vevő osztályozást adok meg. Nincs a játékban MI. Ebben az esetben nincs szükség arra, hogy intelligens viselkedést állítsunk elő. Sok ilyen…
A számítógépes játékok esetén a tudományos megközelítéstől eltérően szokás értelmezni az MI-t (már ha egy játékban egyáltalán található MI). Az előző pontban megadott definíciók közül talán Kurzweil meghatározása áll a legközelebb a valósághoz: Az MI olyan…
A mesterséges intelligencia (MI), vagy angolul az artificial intelligence (AI) meghatározása nem egyszerű kérdés. Maga a kifejezés először 1956-ban jelent meg, John McCarthy számítógépes kutató használta az elnevezést a dartmouthi konferencián. A szakirodalomban többféle…
Utolsó kommentek