Utolsó kommentek

Címkék

Hogyan (ne) fejlesszünk játékot?

2010.10.20. 18:10 | Kapitány2 | Szólj hozzá!

Címkék: weblabor zandagort

A Weblabor oldalát böngészve találtam egy érdekes cikket, melynek címe: Hogyan (ne) fejlesszünk játékot?

Milyen bugokba, problémákba lehet belefutni egy online játék készítése során? Bár a konkrét téma valószínűleg nem érint tömegeket, azért vannak olyan tanulságok, amiket minden fejlesztő levonhat és hasznosíthat magának. A tapasztalatok a Zandagort nevű PHP–MySQL–AJAX-ban írt, böngésző alapú MMO stratégiai játék fejlesztéséből származnak.

Tanulságos írás, érdemes elolvasni. A cikk elérhetősége:

weblabor.hu/cikkek/hogyan-fejlesszunk-jatekot

A bejegyzés trackback címe:

https://gdev.blog.hu/api/trackback/id/tr672386625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.