Utolsó kommentek

Címkék

Project Euler

2013.06.18. 17:00 | Kapitány2 | Szólj hozzá!

Címkék: programozás matematika euler

Találtam egy oldalt, amely nem igazán játékfejlesztőknek szól, de a matematika iránt érdeklődő programozóknak mégis érdekes lehet. Ez a lap a Project Euler, mely a következő címen érhető el:

http://projecteuler.net/

Itt egy gyors regisztrációt követően matematikai feladatok megoldását lehet beküldeni (ez általában csak egy szám megadását és egy captcha beírását jelenti). A feladatokat többnyire számítógéppel (azaz program írásával) érdemes megoldani, bár találtam olyanokat is, amelyeknél a papír-ceruza módszerrel gyorsabban eljutottam az eredményhez. A sikeres beküldés után gyakran elérhetővé válik egy PDF leírás is, amelyben tippeket találhatunk, hogy az adott problémát hogyan lehet hatékonyan megoldani. Szerintem jó móka :-)

Vannak persze mások is, akik küldenek be megoldásokat, és vannak olyanok is, akik ezeket közkinccsé is teszik. A MathBlog oldalon sok jó tippre találtam, szerintem érdemes megnézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gdev.blog.hu/api/trackback/id/tr575367391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása