Utolsó kommentek

Címkék

Cikkíró verseny a Jatekfejlesztes.hu-n: Postmortem

2009.12.05. 07:34 | Kapitány2 | Szólj hozzá!

Címkék: verseny jf postmortem

www.jatekfejlesztes.hu oldalon találtam az alábbi versenykiírást (már régóta kint van, de csak most néztem meg részletesebben):

Elkészült a nagy játékod, még éppen fejleszted, netán beletört a bicskád? Szívesen írnál róla, mik voltak benne a legjobban sikerült részek, vagy éppen hogy milyen hibákat követtél el? Ne habozz, hisz itt a JF.HU vadiúj cikkíró versenye, a Postmortem!

A feladat:

A profi játékok postmortem cikkeihez hasonló leírás készítése a saját projektedről! A projekted bármilyen státuszú lehet, azonban a csak design szinten, szóban létező "játékokat" hanyagoljuk lehetőleg - egy futtatható demó az abszolút minimum. Régebbi játékaidról is írhatsz, nem a játék minősége a lényeg, hanem a cikké!

Érdekes ötlet, ha valakit érdekel a teljes kiírás, akkor itt találhat bővebb infót:

ilab.hu/jf/kiemelt.php

A bejegyzés trackback címe:

https://gdev.blog.hu/api/trackback/id/tr531575262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása